زری الیزابت

غم پهلوان است ای پری

قبلاً بهش گفته بودم غم قشنگه. غم نجیبه و اصالت داره. غم باعث می‌شه بیشتر فکر کنی و کمتر حرف بزنی و بغض کنی. هنورم به حرفام معتقدم. هنوزم می‌گم غم خوبه. ولی اندازه داره. مثلاً باید در حد مواقعی که آهنگ طلوع نامجو رو گوش می‌دم بمونه. یا وقتایی که مزایای منزوی بودن رو می‌خوندم. وقتایی که خیره می‌شدم به باریکهٔ نوری که می‌افتاد کف کلاس. یا وقتی اون شعره رو با خودم تکرار می‌کنم یا حتی زمانایی که به صدای ساز دهنی گوش می‌کنم.
اما وقتی این مرزو رد کنه زشت می‌شه. اصلاً معلوم نیست از کدوم جهنمی تو زندگیت سر درآورده. نه می‌ذاره فکر کنی، نه حرف بزنی. فقط چاره‌ش ضجه‌س. تو کتاب آرایه‌ٔ الگو چی نوشته بود؟ آسمان ضجه می‌بارید؟ آره. همون. حتی اشک هم کفاف نمی‌ده. فقط باید ضجه بزنی و بالش گاز بگیری که صداتو کسی نشنوه. بعد می‌دونید واسه من یه نمود بیرونی دیگه‌ای که داره حالت تهوعه. انگار صبحونه و ناهار و شام رو برای یه مدت طولانی غم خورده باشم و آنزیمای غماز* لولهٔ گوارشم تموم شده باشه و غم گوارش نشده رو بالا بیارم.
به‌خاطر همین می‌گم که دانشمندا باید آستینارو بزنن بالا، یه دستگاه مثل اینا که وقتی میزان گاز و دود و اینا تو خونه زیاد می‌شه، صدا می‌دن تولید کنن که وقتی بیش از حد مجاز غم خوردیم قاشقو از دستمون بگیره، یه لیوان شیرکاکائو به‌جاش بده دستمون و همهٔ غما رو هم جمع کنه و ظرفارو بشوره و بره.


*غماز آنزیم هضم کننده‌ٔ غمه. محل دقیق ترشحشو هنوز
انتخاب نکردم.

_عنوان از شهریار

Anne Shirley
۱۸ مرداد ۹۸ , ۱۷:۲۷

حالا آرایه‌های این جمله‌هه رو بگو ببینم درساتو یادگرفتی! :دی 

پاسخ :

هفته قبل آرایه‌هارو ۵۲ درصد زدم حاجی:|
فرداهم جامع دارم که دعا دعا می‌کنم منفی نزنم. چون هیچی بارم نیست:|
مهیار حریری
۱۸ مرداد ۹۸ , ۱۷:۵۷

خیلی خوبه که ترکیب های واژگانی نویی وارد ادبیات میکنین

عنوان هم خیلی جالب و بجا انتخاب شده.

انقد دلنشین بود که کاش نویسنده ش من بودم :)

پاسخ :

خوشحالم که خوشتون اومده :)
راستش عنوان رو قبلا تو یه پادکست شنیده بودم و دیشب وقتی متنو نوشتم و دنبال عنوان بودم واسش تو یادداشت‌های گوشیم چشمم بهش خورد و گفتم یافتم! 
سها .ج
۱۸ مرداد ۹۸ , ۲۰:۰۸

تو که انقد خوب می‌نویسی، تو که انقد حرفای دل آدمو می‌نویسی، تو که انقد جذاب حرفاتو به نوشته، ترجمه میکنی، پس چرا انقد کم می‌نویسی؟

پاسخ :

آقا نگین اینجوری خجالت می‌کشم [با لپ‌های سرخ شده تایپ می‌کند]
کلی نوشته دارم تو نت گوشیم که نصفه موندن. ترس از اراجیف نویسی اجازهٔ کامل کردنشون رو نمی‌ده و می‌ترسم چرت بنویسم مثل وب قبلی. این کمالگرایی و ایده آل گرا بودن دست و پام رو بسته. 
و اینکه من عادتمه شبا بنویسم و چند وقت تلاش می‌کردم که شبا زود بخوابم که صبحا زود بلند شم درس بخونم که به ناکامی انجامید. ولی الان دوباره به روتین خودم برگشتم D: 
سها .ج
۱۸ مرداد ۹۸ , ۲۰:۱۰

و اینکه اینو یادم رفت اضافه کنم...مزایای منزوی بودننننننننننننن:))))))))))))بیا بغلم که زهرا:* من خودکشی‌ها کردم واسه این کتاب:))))))))لنتی محشره:)))))))

پاسخ :

اومدم :))))))) 
از محشر فراتره. انقدر که خوبه. جداً تاثیری که این کتاب رو من گذاشت رو هیچکس یا هیچ چیز نتونسته تا الان بذاره
من حتی کادوی تولدم هم برخاسته از همین کتاب بود D: 
Anne Shirley
۱۸ مرداد ۹۸ , ۲۲:۱۰

من فعلا لغت املا و قرابت رو شروع کردم. نگاه به ارایه‌ها هم نکردم :/ ولی میدونم افتضاحم توش :/// 

منم فردا آزمون جامع دارم. من برای تو دعا میکنم؛ تو هم برای من دعا کن ^_^ ایشالا جفتمون همه درصدامون بالا ۷۰ ۸۰ باشه و حتی بهتر ^_^

پاسخ :

دعا می‌کنم واست که همه رو صد بزنی :)
امتحان ما کنسل شد D: 
مَر یَم
۱۸ مرداد ۹۸ , ۲۳:۱۱

غم و گریه های بعد از طلوع نامجو...

پاسخ :

یه حال عجیبی داره آهنگش
نیلی ‌
۱۸ مرداد ۹۸ , ۲۳:۵۰

چه قشنگ گفت زری الیزابتِ بلند مرتبه. :)

حرف دل بود. :))

پاسخ :

آقا شرمنده نکنین دیگه :)
فـا طمـه
۱۹ مرداد ۹۸ , ۰۹:۵۱

به نظرم شدیدترین غم اونیه که حتی ضبحه هم نمی‌تونی بزنی. ساکت می‌شینی و انگار یه چیزی درونت خالیه. انگار یه عضو بدنت نیست. و خالی ای. خالیِ خالی.

+خیلی خوب توصیف کردی این حال رو.

پاسخ :

اره. من فعلا تو مرحلهٔ سکوت و ضجهٔ بعدشم. هنوز به مرحلهٔ بعدی نرسیدم :)
مرسی :)
Anne Shirley
۱۹ مرداد ۹۸ , ۱۵:۱۰

بدک نبود '_' 

چرا؟ کوفتت شه -_- 

پاسخ :

ما همینجوری یه پیشنهاد دادیم کنسل شه بعد مدیرمونم گفت باشه. افتاد هفته بعد. عوضش فردا فیزیک گذاشتن: |




ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan