زری الیزابت

قاب دلخواه خانه‌ی من

استفاده از نورهای غیرطبیعی خیلی مورد پسند من نیست. زمان ثبت این عکس مربوط می‌شه به آخرین ساعاتی که می‌تونستم بدون روشن‌کردن چراغ و صرفاً با استفاده از همون نور محدودی که از پنجره‌‌ی رو به دیوارم، می‌تابید پشت میز بشینم.
عکس برای بعدازظهر روز امتحان فیزیک ترم اوله. وقایع اون روز تا حدودی تو ذهنم هستن. اینکه تا ساعت چند همونجا ساکن مونده بودم و به همین منظره نگاه می‌کردم، اینکه تنها بودم و مثل اکثراوقات از تنهاییم راضی بودم و اینکه شبش چقدر تو یوتیوب چرخ زدم و درنهایت چند روز بعدش یوتیوب رو پاک کردم.
اگه الان باز بخوام همونجا رو تخت الهه بشینم و عکس بگیرم، احتمالاً یه عکس شبیه همین از آب دربیاد با این تفاوت که چندتا آیتم کم و اضافه شدن. کتاب‌های درسی جاشون رو به صاحبان اصلی اون ردیف دادن. مشخصا کاپشن زرد دیگه رو صندلی نیست ولی اون پتو هنوز همون جاست. تو قفسه‌ها آفتاب‌گردون و شکوفه‌ی بادوم و یه کوزه‌ی کوچیکِ میناکاری شده‌س. یه ساز دهنی همون دور و بره و یه بوکمارک که تو صفحه‌ی شروع درخت مقدس، گذاشته شده و چندتا چیز دیگه.
ولی قاب الانِ اتاق، قاب دلخواه من نیست.
انگار که فقط تو همون روز و با همون میزان نور اندک و همون حس رخوت و رضایت از تنهایی و کاپشن زرد روی صندلی می‌تونست قاب محبوبم باشه.


باتشکر از مائده برای دعوتش :* منم از یاور همیشگیم شیدا و هرکسی که می‌خواد شرکت کنه ، دعوت می‌کنم :)))

چالش از اینجا شروع شده.

‍‍‍‍‍‍ :)
۰۵ شهریور ۹۹ , ۲۳:۴۰

اون جدول مندلیف و کتابا رو بردار تا کهیر نزدم

پاسخ :

برداشتم بابا. گذاشتم یه جا چشمم نیفته بهشون.
مائده ‌‌‌‌‌‌‌
۰۶ شهریور ۹۹ , ۰۰:۱۰

چقدر حس این عکس برام ملموسه. عاشق همین وقتی از روز که توصیفش کردی ام من. :)

:*

پاسخ :

من کلی عکس دارم از میزم تو این وقت روز. 
بعدشم کلی مقاومت می‌کنم در برابر روشن‌کردن اتاق، تهش هم مامانم با تاکید براینکه یه مشکل ذهنی دارم میاد چراغ رو روشن می‌کنه :)))
گربه ...
۰۶ شهریور ۹۹ , ۱۳:۳۲

نورهای غیرطبیعی واقعا خوب نیستن:) چه آرامش بخشه. 

پاسخ :

تا وقتی خورشید هست چه احتیاجی یه منت‌کشی از ادیسونه آخه :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan